تشکر و قدردانی

روستای برنجگان

روستای برنجگان ، بخش باغبهادران ، شهرستان لنجان ، استان اصفهان

تشکر و قدردانی

احمدرضا محمدیان برنجگانی
روستای برنجگان روستای برنجگان ، بخش باغبهادران ، شهرستان لنجان ، استان اصفهان

تشکر و قدردانی

 

امروز واقعآ خوشحالم ، حتمآ می پرسید برای چی؟ بخاطر اینکه بعد از چند وقتی که شروع کردم به ساختن وبلاگ روستای برنجگان ، امروز پیام ها و نظرات دوستان مثل اقای علی محمد دری برنجگانی و دوست عزیزی با اسم مستعار فرزاد و ش.شفیعی و برادران افشین و افشار و فرشاد و بهشاد محمدی و مصطفی حیدری و ... منو خوشحال کرد و فهمیدم که زحمتهایی که می کشم بی تأثیر نبوده و دوستان خوبم منو مورد لطف خودشون قرار دادن . بازم از همتون ممنونم که نظر میدین .

 

ممنون از همه همولایتی های مهربون

 



نظرات شما عزیزان:

سعيد
ساعت14:38---22 فروردين 1392
سلام كار خوبيه كه در مورد برنجگان وب درست كردي من برتجگوني نيستم ام باشون وصلت كرديم وازين روستا خوشم مياد ضمن اينكه به دوستان ميگفتم كه حتي كته شور و... وب نويس دارن وشما ندارين كه اين ائاخر ديدم شما مشغول شدي مرحبا اما يك انتقادي دارم واينه كه عكس پسربچه اي رو گذاشتي رو وب كه با لباس بختياريه وحتما ميدوني برنجگاني ها بختياري نيستند اما بعضي سنتهاي ما رو دارن مثلا چوب بازي در عروسي ها-البته بخاطر هم مرز بودن وتقابل احتمالا رگ وريشه ي بختياري دارند و اينكه اگر خواستين من با دوربين ديجيتال عكس ميگيرم و براتون ايميل ميكنم پيروز باشي



پاسخ:ممنون میشم اگر تونستی عکس هایی با موضوعات :طبیعت ،اداب رسوم ،مذهبی و غیره برام بفرستی با ذکر اسم خودتون در وب میزارم ، خیلی ممنون که نظر دادی ، بازم تشکر می کنم با اینکه برنجگانی نیستی ولی درباره وب نظرات سازنده دادی


farzad
ساعت0:41---9 فروردين 1392
سلام... خداقوت...گفتم که هر روز بهت سر میزنم وبا رشد این وبلاگ وزنده وبه روز بودنش منم احساس سرزندگی میکنم سلامت باشی وتواین سال نو برات سربلندی وآرامش از خدا طلب میکنم... توی مقدمه زیبایی که نوشتی تارخش اشتباه هست لطفا اصلاحش کن....یه پیشنهاد دارم....با آدمهای موفق روستا مصاحبه کن ومطلب بذار.....من خودم توی محل کارم...یه روز مشغول رسیدگی به اسناد پزشکی بودم..که چشمم خورد به مهر پزشک هم ولایتی خودمان. در زیر یکی از اسناد..با دیدن پسوند
پاسخ:فرزاد جان ممنونم که هر روز به وبلاگ سر میزنی ، واقعآ خوشحالم که هم ولایتی های مهربون و دوست داشتنی مثل شما دارم ، در ضمن از راهنمایی های شما ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: اخبار برنجگان

تاريخ : | | نویسنده : احمدرضا محمدیان برنجگانی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.

دانلود آهنگ جديد